העיצומים בבתי החולים מתחדשים

(0)
לדרג

ביומיים הקרובים לא יבוצעו ניתוחים מתוכננים בבתי החולים, למעט ניתוחים דחופים. ביה"ח ברזילי באשקלון עובד במתכונת רגילה. המו"מ בין הרופאים לאוצר מתחדש היום

מאת: מערכת zap doctors

המגעים בין הרופאים והאוצר מתחדשים היום (ב'), זאת בהמשך למכתב הבהרות שנשלח מהאוצר להר"י. הסתדרות הרופאים הביעה את תקוותה כי תחול התקדמות ממשית בפתרון הבעיות של מערכת הבריאות הציבורית.

בתוך כך, היום התחדשו העיצומים למשך יומיים, ובתי החולים הציבוריים לא יבצעו ניתוחים מתוכננים, אלא רק ניתוחים אונקולוגיים וניתוחים דחופים. ביום רביעי צפויים בתי החולים לפעול במתכונת של שבת. לעת עתה לא מצטרפים לעיצומים רופאי קופות החולים כללית ולאומית, אשר יעבדו כרגיל.

יוצא מן הכלל הוא בית החולים ברזילי באשקלון, אשר יעבוד במתכונת רגילה, בשל המצב הביטחוני המתוח בדרום. הר"י הודיעה כי רופאי בית החולים שיבא יתגברו היום את חבריהם הרופאים בבית החולים ברזילי, כמחווה לחיזוק הפריפריה.

ד"ר ליאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית, אמר: "האוצר מתעלם מדרישות הרופאים להשקיע בפריפריה, כולל בתשתיות ובתמרוץ רופאים שיעברו לצפון ולדרום. כנראה שחרף כל ההצהרות, תושבי הפריפריה אינם חשובים מספיק בעיני פקידי האוצר".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום