אושר: פטנט לתרופה חדשה לשפעת

(0)
לדרג

התרופה פותחה על ידי צוות חוקרים מהדסה ומאוסטרליה ומבוססת על נוגדני חלב ראשית של פרות. לאור התוצאות הטובות, יורחבו הניסויים לבעלי חיים

מאת: מערכת zap doctors

שלב נוסף בפיתוח תרופה למחלת השפעת: חברת אימיורון ממלבורן, אוסטרליה, הודיעה היום (ד') על קבלת אישור לפטנט באוסטרליה, לפיתוח תרופה לשפעת.

הטכנולוגיה מבוססת על פיתוח נוגדנים בחלב ראשית של פרות (חלב שהופק מייד לאחר המלטה). תוצאות הניסויים עד כה הראו כי ניתן לשפר את התגובה החיסונית, כנגד שפעת, באמצעות מתן נוגדנים המופקים מחלב ראשית דרך הפה.

הטכנולוגיה פותחה בשיתוף פעולה בין צוות חוקרים מבית החולים הדסה, בראשותו של פרופ' ירון אילן, מנהל מחלקה פנימית א', לבין חוקרים באוניברסיטת מלבורן באוסטרליה.

לאור התוצאות הראשוניות הטובות בפיתוח התרופה, הדסה וחברת אימיורון החליטו על הרחבת מעגל הניסויים במודלים בבעלי חיים.

הניסויים המתוכננים יבחנו את השפעת הנוגדנים לשפעת המופקים מחלב ראשית למניעת שפעת חזירים. התרופה החדשה ניתנת דרך האף או בכדורים למציצה.

תרופה לסוכרת וכבד שומני

לפני מספר חודשים הסתיים בהדסה בהצלחה ניסוי קליני של מתן תרופה חדשה לסוכרת ולמחלת כבד שומני המבוססת גם היא על נוגדנים המופקים מחלב ראשית. תוצאות הניסויים הראו את הבטיחות והיעילות של שימוש בתרופה זו. על בסיס תוצאות אלה מכינות הדסה והחברה מחקר רב מרכזי גדול בארצות הברית וישראל, אשר יבחן את השפעת התרופה על אוכלוסיות גדולות של חולים.

בואו לדבר על זה בפורום שפעת ומחלות חורף.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום