שיבא: מחאה נגד חניה הפכה לקטטה

(0)
לדרג

כ-30 עובדי בנק הדם התקוממו לאחר שהוחלט לחייבם לשלם דמי חניה בבי"ח שיבא. המחאה הסתיימה בקטטה עם מנהל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין

מאת: מערכת zap doctors

מי אשם בקטטה שהתרחשה אתמול (א') בבית החולים שיבא? תלוי את מי שואלים. עובדי שירותי בנק הדם של מד"א טוענים כי הותקפו על ידי פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי שיבא. זאת, במהלך מחאתם נגד סידורי החניה החדשים בשיבא, שם נמצא בנק הדם.

עזרא משה, אחראי תפעול התרמות, טוען כי נחבל בעינו ממהלומותיו של פרופ' רוטשטיין, ונזקק לטיפול רפואי במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים. עובדת מד"א נוספת נחבלה אף היא לטענתה, כאשר רוטשטיין הפיל אותה ונזקקה אף היא לטיפול רפואי. השניים הגישו תלונה במשטרה.

פגיעה בתרומות הדם

בשירותי הדם (בנק הדם) הביעו חשש כי סידורי החניה החדשים במתחם תל השומר יפגעו בתרומות הדם של האזרחים, לאור העובדה שכעת נדרשים התורמים לשלם בגין הכניסה לתל השומר. בנוסף, עובדי מד"א מתקוממים על ההחלטה לחייב אותם בתשלום דמי חניה על סך 20 שקלים ליום. לדבריהם, מדובר בפגיעה בזכויות העובדים שחונים בשיבא לצורך עבודתם.

ועד עובדי שירותי הדם של מד"א יפנו היום למשרד הבריאות בדרישה להדיח מתפקידו את פרופ' רוטשטיין בתגובה לאירועים האחרונים. בנוסף, שוקלים בוועד העובדים להשבית היום את שירותי הדם במחאה על האלימות שננקטה כלפיהם ולקיים הפגנת מחאה שקטה במתחם בית החולים.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: אנו מאשרים את העובדה כי ועד עובדי מד"א, מלווה בכ-30 עובדים, פרץ בכוח בשעות הצהריים לחדרו של מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' זאב רוטשטיין. העובדים, המסרבים לשלם כחוק דמי חנייה למכוניותיהם הפרטיות בחניוני בית החולים, תקפו באלימות את פרופ' רוטשטיין בלשכתו.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום