מחיר "לויטרה" ירד בכמחצית

(7)
לדרג

חברת באייר נלחמת בזיופי התרופות לאין אונות ומפחיתה את מחירי התרופה לויטרה במינון הנמוך - ב-64%, ובמינון הבינוני - ב-40%. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

חברת באייר ישראל הודיעה אתמול (ג') כי היא מפחיתה בישראל את המחיר של "לויטרה", תרופה לאין אונות. מחיר התרופה במינון הבינוני (10mg) יופחת ב-40% מהמחיר הקודם (מחיר חדש: 124 ש"ח לאריזה) ומחיר התרופה במינון הנמוך (5mg) יופחת ב-64% מהמחיר הקודם (מחיר חדש: 62 ש"ח לאריזה). המחיר של המינון הגבוה יהיה בדומה לזה שהיה (253 ש"ח לאריזה). זאת, כדי להלחם בזיופי התרופות לטיפול באין אונות ולמנוע ממטופלים המבקשים לחסוך בעלויות מלחצות כדורים.

לאחר התמחור החדש, לויטרה במינון הבינוני, שהוא גם הנצרך ביותר בשוק, תהא בעלות הנמוכה ביותר מבין שלוש התרופות בשוק: זולה ב-49% מעלות המינון הבינוני של ויאגרה, וב-58% מעלות המינון הבינוני של סיאליס.

בסקרי שוק שערכה חברת באייר שרינג פארמה זיהו מגמה מדאיגה חדשה: גברים רבים הסובלים מהפרעה בתפקוד המיני צורכים תרופות במינון בינוני בשונה מהמינון שרשם להם הרופא. כך, נמצא כי 50% מהגברים שרכשו תכשירים במינון גבוה חצו את הטבליה על מנת לחסוך בטיפול וליצור לכאורה ערך שווה לטבליה בעלת המינון הבינוני. מעבר לחוסר הנוחות בחציית הטבליה, זו פעולה שמביאה לחוסר שליטה של הרופא המטפל בגובה המינון שמטופליו נוטלים.

ד"ר אילן גרינולד, יו"ר החברה הישראלית לרפואת מין, אמר: "המשמעות של הורדת המחיר היא שלרופאים תהיה יותר בקרה על מה שהמטופלים בסופו של דבר צורכים. אין ספק שצעד זה יאפשר ליותר גברים להתנסות בטיפול בתרופות המקוריות".

בואו לדבר על זה בפורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום