מה מטריד את הנשים בגברים?

(0)
לדרג

חיצוניות, מסתבר, תלויה במין הנשאלים: מסקר חדש עולה כי נשים מוטרדות מהשמנה בקרב בני זוג, בעוד שגברים חשים אי נוחות מצורת הלבוש של נשותיהם

מאת: מערכת zap doctors

70% מהציבור היו מעוניינים לשנות פרט כלשהו בהופעה החיצונית של בני המגדר השני. כך עולה מסקר חדש שבחן את תפיסות הציבור לגבי שינויים בהופעה החיצונית.

התחומים הבולטים אותם מבקשים הישראלים לשנות הם צמצום היקפי כרס וירכיים (25%), שינוי באופן הלבוש (21%), הסרת שיער מיותר מהגוף (11%).

את הסקר ערכה חברת Care אסתטיקה ולייזר, בשיתוף עם מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה.

מהסקר עולה כי שיער מיותר הוא עניין של גיל: ככל שהישראלים צעירים יותר, כך הם מוטרדים יותר משיעור יתר בבני המין השני (ל-30% מהצעירים הפריע שיעור יתר, לעומת 5% בלבד מקרב בני ובנות 34 ומעלה).

עוד נמצאו הבדלים מפתיעים בין המינים. בזמן שלנשים הדבר המפריע ביותר הוא היקפי שומן גבוהים בגברים (39%), הרי שלגברים הדבר שהכי מפריע בנשים הוא דווקא אופן הלבוש שלהן (35%).

חרדים לאופן הלבוש

מתברר כי החרדים מוטרדים יותר מהופעה החיצונית - 36% היו משנים את אופן הלבוש של בני המין השני, זאת לעומת 26% מהחילונים. בנוגע לשיעור יתר, המגמה היא הפוכה: החילוניים מוטרדים יותר משיעור היתר של בני המין השני, לעומת החרדים (17% לעומת 11%).

נתון מעניין שעולה מהסקר הוא שהירושלמים הם המודאגים ביותר מהיקפי שומן בקרב בני המין השני, זאת לעומת תושבי הצפון והדרום (44% לעומת 30% ו-35% בהתאמה)

גם למימד ההכנסה יש מסתבר השפעה: ככל שהישראלים אמידים יותר, כן הם מוטרדים יותר מהשמנה בקרב בני המין השני.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום הסרת שיער בלייזר - נטורפיל
פורום דיאטה, תזונה והשמנת יתר - בשיטת ד"ר לוי

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום