מה החטא שלך?

(0)
לדרג

מסקר חדש שבדק הרגלי אכילת גלידה עולה כי, רבע מהנבדקים מעדיפים גלידה על פני ארוחה הגונה, חמישית מעדיפים לחלוק אותה עם בן הזוג ויש כאלה שאוהבים אותה מחוממת

מאת: מערכת zap doctors

מסקר אינטרנטי, שערכה "גלידות פלדמן" בקרב 2466 גולשים מעל גיל 18 עולה כי 26% מעדיפים ללקק גלידה במקום לאכול ארוחה הגונה. מתוכם 10% אוכלים את הגלידה כארוחת בוקר.

לבד או בזוג?

3% מהנשאלים מעדיפים לאכול את הגלידה שלהם בעודם באמבטיה. 19% מהנשאלים אמרו כי המקום המועדף עבורם לאכילת גלידה הוא דווקא המיטה. ולמעלה מ-20% מהנשאלים הרומנטיים יותר דיווחו כי הם נוהגים לחלוק קופסת גלידה עם בן זוגם ולאכול היישר מהקופסא בשתי כפיות.

לעומתם יש הרוצים את הגלידה רק לעצמם: 1/7 מהנשאלים מחכים להיות לבד לגמרי כדי לאכול גלידה בעוד 16% "גונבים" כפיות גלידה כשאף אחד לא מסתכל. 8% מהנשאלים שולים מתוך הגלידה את כל התוספות המתוקות, כמו ממתקים, אגוזים וכו', לפני שלאחרים תהיה ההזדמנות לטעום מהם.

אחרים מעדיפים לאכול את הגלידה לאחר שחוממה במיקרוגל, בעוד יש שאוהבים לחלוק את הגלידה שלהם עם בעל החיים שגר בבית. אדם אחד בסקר אמר אפילו שהוא אוכל גלידה לפני הארוחה, כאפרטיף, כדי להימנע מארוחת יתר בארוחה.

בואו לדבר על זה בפורום תזונה טבעית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום