תקציר לפורום מתיחות בטן ושאיבות שומן

(0)
לדרג

ניתוח מתיחת בטן מיועד לעצב את הבטן בשלושה מימדים. בניתוח זה מצמידים את השרירים אשר התרחקו זה מזה כתוצאה מהריונות או השמנה, מסירים את עודפי העור בשפולי הבטן, ומעצבים את הטבור באופן אטרקטיבי יותר.

בנוסף, לרוב מוסיפים שאיבת שומן על מנת להסיר מצבורי שומן בדופן הבטן או לחטב את המותניים. התוצאה הנה שפור ניכר והצערה של קונטור הבטן, עור מתוח וטבור צעיר.

ניתוח מתיחת בטן הופך להיות שכיח יחסית בקרב נשים לאחר לידות, ולמעשה הפעולה השכיחה ביותר בקרב מטופלים לאחר ירידה נכרת במשקל. יחד עם ניתוח זה ניתן לתקן בקעים בדופן הבטן ולצרף ניתוח אסתטי באזור נוסף, כמו שדיים, ירכיים או עכוז.

ניתוח שאיבת שומן הנו אחת הפרוצדורות השכיחות ביותר כיום. בניתוח זה מוסנן האזור המיועד לטיפול בתמיסה המכילה נוזל סטרילי, חומר הרדמה מקומי וחומר המכווץ כלי דם ומפחית דמומים. לאחר מכן מוכנס צינור הנקרא קנולה ובו חורים לתוך האזור ובאמצעותו נשאב שומן עודף. לאחר עיצוב האזור, המטופל לובש בגד צמוד למשך כחודש.שאיבת שומן מיועדת למטופלים בעלי משקל גוף תקין או מעט עודף, להם איכות עור טובה ומצבורי שומן ממוקדים. במטופלים כאלו ניתן לקבל את התוצאות הנשאפות עם סיכון מינימאלי. ניתן לבצע שאיבת שומן בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

בואו לדבר על זה בפורום מתיחות בטן ושאיבות שומן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום