חשד: רופא מרדים אנס נשים

(0)
לדרג

שתי נשים הגישו תלונה על רופא העובד באסף הרופא בגין אונס, ככל הנראה תחת השפעת סם אונס. ד"ר זאב גולדיק: "תוך דקות מרגע מהילת הסם במשקה, החומר הופך לפעיל"

מאת: הלנה לוסקי, כתבת doctors

שתי נשים הגישו תלונה בגין אונס, על רופא ממכסיקו בן 46 העובד בבית החולים אסף הרופא כמתמחה מרדים. הנשים סיפרו כי לאחר היכרות קצרה באינטרנט, הן הגיעו לדירת החשוד ומצאו את עצמן עירומות לאחר שהושקו על ידו. ככל הנראה החשוד נתן להן לשתות משקה מהול עם סם הרדמה, ניצל את מצבן המעורפל וקיים איתן יחסי מין בניגוד לרצונן וידיעתן. בלשי תחנת המשטרה במודיעין ערכו חיפוש בבית החשוד ומצאו בביתו סמי הרדמה, שעל פי החשד גנב מבית החולים אסף הרופא. במשטרה חושדים כי נשים נוספות הותקפו על ידי החשוד.

מחיקת הזיכרון

"ישנם חומרי הרדמה בעלי טעם חזק, אולם מספיקה כמות מזערית על מנת להרדים אדם", אומר ל-doctors ד"ר זאב גולדיק, רופא מרדים ויו"ר ועד הרופאים בבית החולים כרמל. "אם מוהלים את החומר במשקה אז הטעם נעלם וקשה להבחין בנוכחות שלו. תוך 5-10 דקות מרגע מהילת סם ההרדמה בכוס המשקה, החומר הופך להיות פעיל והאדם השותה אותו עלול להיות מורדם אפילו למספר שעות".

ד"ר גולדיק אומר כי "ניתן להרגיש תחת השפעת החומר פעולות שונות הנעשות לאדם, אולם הדבר הטוב הוא שלאחר מכן לא זוכרים דבר. במקרים מסוג זה היתרון של מחיקת הזיכרון הופך לחיסרון ורק בדיקת דם בטווח של מספר שעות לאחר המקרה יכולה להוכיח עקבות של חומרי הרדמה בדם".

מדוברות בית חולים אסף הרופא נמסר כי "מדובר ברופא ממקסיקו, אשר קיבל אשרת תייר להתמחות בהרדמה, בשל חוסר ברופאים מרדימים. הרופא ביצע את עבודתו בבית החולים כנדרש. המקרה קרה בביתו והמקרה מצוי בבדיקת המשטרה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום